Wolt oficjalnym partnerem Legii Warszawa

 

Wolt, firma specjalizująca się w szybkich dostawach jedzenia i usługach z obszaru quick delivery, w obecnym sezonie będzie oficjalnym partnerem klubu Legia Warszawa. W związku ze współpracą, w aplikacji Wolt dostępny będzie Legia FanStore, skąd kibice będą mogli zamówić wszelkie niezbędne gadżety do kibicowania z dostawą pod same drzwi tuż przed meczem.

 

Kibice stołecznego klubu, w sezonie 2022/2023 przywitają nowego partnera – markę Wolt. W ramach współpracy, poprzez aplikację Wolt będzie można zamawiać niezbędne akcesoria kibica z oficjalnego sklepu Legii Warszawa, m.in. szaliki, koszulki, bluzy czy flagi i proporczyki z dostawą już w 35 minut od złożenia zamówienia. Marka Wolt uruchamia także promocję na dostawy jedzenia realizowane za pomocą aplikacji. Nowi użytkownicy platformy uzyskają zniżkę 4x15 zł na pierwsze zamówienia.

 

Legia Warszawa to nie tylko jeden z najbardziej utytułowanych klubów sportowych w Polsce, ale także silna, rozpoznawalna marka ze znacznym gronem fanów. Chcemy, by każdy kibic miał możliwość w łatwy i wygodny sposób zamówić ulubione dania i napoje na czas trwania meczu. Ponadto, za sprawą Wolt fani Legii Warszawa będą mieli jeszcze prostszy i szybszy dostęp do oficjalnych gadżetów, które wzmacniają poczucie utożsamienia się z klubem. Są też nieodzownym wsparciem w przeżywaniu emocji podczas meczu” – mówi Krzysztof Dłużniewski Marketing Manager Wolt Poland.

 

Wolt po raz pierwszy został sponsorem drużyny sportowej w Polsce. W ramach współpracy zostanie uruchomiony oficjalny sklep Legii Warszawa w aplikacji Wolt i specjalna oferta promocyjna na dostawy jedzenia. Na kibiców będą czekać także aktywacje z atrakcyjnymi nagrodami do wygrania.

 

Cieszymy się, że grono partnerów Legii Warszawa wzbogaciło się o uznanego w branży przedstawiciela nowoczesnych usług delivery. Od wielu miesięcy klub konsekwentnie poszerza dostępność swoich produktów na różnych platformach, dzięki czemu nasi kibice zyskują pełen komfort wyboru i szybkość realizacji. Wolt jest rosnącą marką na rynku, oferującą w atrakcyjnej i przyjaznej formie przeprowadzenie procesu sprzedaży, a nasz model współpracy zakłada proaktywne propozycje dla społeczności klubu” – dodaje Dyrektor Komercyjny Legii Warszawa Paweł Kokosza.